Δημοσιεύσεις των Μελών του Εργαστηρίου
George Koulaouzides
Selected Publications
-
Efstratoglou, A. K., & Koulaouzides, G. A. (2024). Understanding the Challenges of Perspective Transformation in Prison: Biographical Narratives of Foreign National Students of a Second Chance School in Greece. Journal of Prison Education Research, 8(1).Efstratoglou, A. K., & Koulaouzides, G. A. (2024). Understanding the Challenges of Perspective Transformation in Prison: Biographical Narratives of Foreign National Students of a Second Chance School in Greece. Journal of Prison Education Research, 8(1).
-
Wildemeersch, D., & Koulaouzides, G. (2023). The paradox of exclusion through inclusion: Interpreting inclusion from a critical pedagogical perspective. European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, 14(3), 307–323. https://doi.org/10.3384/rela.2000-7426.4525.Wildemeersch, D., & Koulaouzides, G. (2023). The paradox of exclusion through inclusion: Interpreting inclusion from a critical pedagogical perspective. European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, 14(3), 307–323. https://doi.org/10.3384/rela.2000-7426.4525.
-
Koulaouzides, G. (2023a). Book Reviews: Formenti L. & West L. (2018) Transforming Perspectives in Lifelong Learning and Adult Education: A Dialogue. Journal of Transformative Education, 21(3), 427–434. https://doi.org/10.1177/15413446231180238.Koulaouzides, G. (2023a). Book Reviews: Formenti L. & West L. (2018) Transforming Perspectives in Lifelong Learning and Adult Education: A Dialogue. Journal of Transformative Education, 21(3), 427–434. https://doi.org/10.1177/15413446231180238.
-
Koulaouzides, G. (2023b). Book Reviews: Nicolaides A. (2023) Generative Knowing: Principles, Methods, and Dispositions of an Emerging Adult Learning Theory. The Adult Learner: The Irish Journal of Adult and Community Education, 1, 132-134. https://www.aontas.com/knowledge/publications/.Koulaouzides, G. (2023b). Book Reviews: Nicolaides A. (2023) Generative Knowing: Principles, Methods, and Dispositions of an Emerging Adult Learning Theory. The Adult Learner: The Irish Journal of Adult and Community Education, 1, 132-134. https://www.aontas.com/knowledge/publications/.
-
Κουλαουζίδης, Γ. (2022). Βιογραφική μάθηση – Βιογραφική έρευνα. Στο Θ. Καραλής & Π. Λιντζέρης (Επιμ.), Λεξικό Eκπαίδευσης Eνηλίκων (σ. 35-38). Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων https://adulteduc.gr/wp-content/uploads/2022/11/lexiko-1.pdfΚουλαουζίδης, Γ. (2022). Βιογραφική μάθηση – Βιογραφική έρευνα. Στο Θ. Καραλής & Π. Λιντζέρης (Επιμ.), Λεξικό Eκπαίδευσης Eνηλίκων (σ. 35-38). Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων https://adulteduc.gr/wp-content/uploads/2022/11/lexiko-1.pdf
-
Κουλαουζίδης, Γ. (2022). Αναγνωρίζοντας την πανδημία COVID-19 με όρους θεωρίας μετασχηματισμού: συλλογικές αποσυνδέσεις, κοινωνικά αποπροσανατολιστικά βιώματα και κριτική διεργασία μάθησης. Στο Π. Λιντζέρη & Δ. Βαλάση (Επιμ.). Η εμπειρία της πανδημίας της νόσου COVID-19 στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων: διαστάσεις, συνέπειες, προοπτικές. ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, σσ. 95-116. Αρχείο Έρευνες - Μελέτες – ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ (imegsevee.gr)
-
Kοulaouzides, G. & Romano, A. (2022). Una faccia una razza: Similarities, differences, and parallels in adult education policy development in Greece and Italy. International Journal of Educational Policy & Leadership. https://journals.sfu.ca/ijepl/index.php/ijepl/article/view/1203Kοulaouzides, G. & Romano, A. (2022). Una faccia una razza: Similarities, differences, and parallels in adult education policy development in Greece and Italy. International Journal of Educational Policy & Leadership. https://journals.sfu.ca/ijepl/index.php/ijepl/article/view/1203
-
Koulaouzides, G. (2021). The COVID-19 crisis as a collective biographical disjuncture: understanding the pandemic as a learning experience. Andragogical Studies – Journal for the Study of Adult Education and Learning. 1/2021, pp. 09-20Koulaouzides, G. (2021). The COVID-19 crisis as a collective biographical disjuncture: understanding the pandemic as a learning experience. Andragogical Studies – Journal for the Study of Adult Education and Learning. 1/2021, pp. 09-20
-
Μαλτέζου, Δ., & Κουλαουζίδης, Γ. (2020). Έμφυλα στερεότυπα και μετασχηματισμός θεωρήσεων στην εσπερινή εκπαίδευση ενηλίκων: νοητικές συνήθειες και αποπροσανατολιστικά βιώματα γυναικών που επιστρέφουν στην εκπαίδευση. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 9(1), 92-111. doi: https://doi.org/10.12681/hjre.23224Μαλτέζου, Δ., & Κουλαουζίδης, Γ. (2020). Έμφυλα στερεότυπα και μετασχηματισμός θεωρήσεων στην εσπερινή εκπαίδευση ενηλίκων: νοητικές συνήθειες και αποπροσανατολιστικά βιώματα γυναικών που επιστρέφουν στην εκπαίδευση. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 9(1), 92-111. doi: https://doi.org/10.12681/hjre.23224
-
Koulaouzides, G. (2020). Learning as an Individual and Social Developmental Process: Thoughts on the Intellectual Quests of Jarvis and Mezirow. In A. Kokkos (Ed.). Expanding Transformative Learning Theory: Affinities between Jack Mezirow and Emancipatory Educationalists. Routledge, pp. 177-193
-
Koulaouzides, G. (2017). Critical Reflection and Empowement in Adult Education Practice. In Koulaouzides, G. & Popovic, K. (Eds.). Adult Education & Lifelong Learning in Southeastern Europe. Sense Publishers, pp. 17-26
-
Koulaouzides, G. (2014). Understanding adult learning and teaching: some thoughts based on the intellectual contribution of Professor Peter Jarvis. Andragogical Studies – Journal for the Study of Adult Education and Learning. 2/2014, pp. 121 – 130
-
Κουλαουζίδης, Γ. (2013). Αναζητώντας εκπαιδευτικά «τραύματα»: η χρήση της βιογραφικής μεθόδου στην προσπάθεια αναγνώρισης αποπροσανατολιστικών εκπαιδευτικών βιωμάτων στο πλαίσιο της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης. Έρευνα στην Εκπαίδευση, τεύχος 1, σελ. 56-77. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/hjre/article/view/8792Κουλαουζίδης, Γ. (2013). Αναζητώντας εκπαιδευτικά «τραύματα»: η χρήση της βιογραφικής μεθόδου στην προσπάθεια αναγνώρισης αποπροσανατολιστικών εκπαιδευτικών βιωμάτων στο πλαίσιο της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης. Έρευνα στην Εκπαίδευση, τεύχος 1, σελ. 56-77. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/hjre/article/view/8792
-
Κουλαουζίδης, Γ. (2008). Μετασχηματίζουσα μάθηση: μια μαθησιακή θεωρία για την εκπαίδευση ενηλίκων. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, τεύχος 46/2008 , σελ. 21-32. https://ojs.lib.uom.gr/index.php/paidagogiki/issue/view/466Κουλαουζίδης, Γ. (2008). Μετασχηματίζουσα μάθηση: μια μαθησιακή θεωρία για την εκπαίδευση ενηλίκων. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, τεύχος 46/2008 , σελ. 21-32. https://ojs.lib.uom.gr/index.php/paidagogiki/issue/view/466
Useful Presentations (in Greek)
-
Jack MezirowJack Mezirow
-
Peter JarvisPeter Jarvis
-
Paulo FreirePaulo Freire
-
Malcolm KnowlesMalcolm Knowles
Zacharias Palios
Selected Publications
-
Παληός, Ζ. Κ. (2020) Παίδες εν καμίνω. Στο: Εκπαίδευση Κρίσεις και Πόλεμοι. Καραφύλλης, Α κ.α. (επιμέλεια). Αθήνα: Τζιόλα. 2020
-
Palios, Z.K. (2017) How tomorrow scientists value Science (with Paraskevopoulou, A. and Dedotsi, S.). In European Journal of Alternative Education Studies. Vol. 2, Issue 1
-
Παληός, Ζ.Κ. (2015) Έρευνα και Ηθική. Ερευνητική Μεθοδολογία στις Κοινωνικές Επιστήμες και στην Εκπαίδευση. Πυργιωτάκης Ι. κ.α. (επιμέλεια). Αθήνα: Πεδίο
-
Παληός, Ζ.Κ. (2013) Κατάρτιση, απασχόληση και εκπαιδευτική πολιτική. Διερεύνηση της σύνδεσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης με την απασχόληση. Επιμέλεια Φωτόπουλος, Ν. Αθήνα: Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος
-
Palios, Z.K. (2012) Teachers Visual Image: The Case of Greece (with Calogiannakis, P. and Karras, K.). In Kestere, I. et al. (eds), The Visual Image of the Teacher. International Comparative Perspectives. Riga: SIA Izdevnieciba RaKa
-
Παληός, Ζ.Κ. (2011) Αιωρούμενοι μεταξύ της αυθεντίας και της χειραφέτησης. Μια βιογραφική μελέτη για την επαγγελματική πορεία και ανάπτυξη των εκπαιδευτών ενηλίκων (μαζί με Κουλαουζίδη, Γ.) Στο Παπασταμάτης, Κ. κ.α. (επιμ.). Δια Βιου Μάθηση και Εκπαιδευτές Ενηλίκων, των Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
-
Palios, Z.K. (2011) No one is more of a fool than the doctor…. The social image of the modern Greek teachers, (with Paraskevopoulou-Kollia, E.A.) In Teacher Education in Modern Era: Trends and Issues by Anastasiades, P. et al (eds). University of Crete, Dpt of Primary Education – Greek Ministry of Education
-
Παληός, Ζ.Κ. (2011) Εκπαίδευση και απασχόληση στην Ελλάδα: Η αθέατη όψη του εκπαιδευστικού συστήματος. Στον συλλογικό τόμο Τάξη και Αταξία: Οι νέοι φωνάζουν. Κουκουνάρας-Λιάγκης, Μ. (επιμ.). Αθήνα: Ακρίτας
-
Παληός, Ζ.Κ. (2009) Έκθεση - πρόταση για την αποκέντρωση της ελληνικής εκπαίδευσης. (Μαζί με Ε. Στεφάνου, Β. Κουλαϊδή, Α. Μπρούζο και Ν. Παπαδάκη) με συντονιστή τον Καθ. του Πανεπιστήμιου Κρήτης Ι. Ε. Πυργιωτάκη. Αθήνα: Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης